woensdag 13 maart 2013

doel 46, boek 1 is uit!

Zooo, boek 1 is uit, nog 24 te gaan, in dit tempo word dat echt een eitje hoor, hihii!
Ik heb het boek slaaf, voor 1 seizoen gelezen. Een mooi boek maar misschien iets te makkelijk voor mij. Ben nog steeds gek op de boeken voor jongeren.

Het boek leest heerlijk weg en is goed geschreven! Voor me
nsen die benieuwd zijn waar het boek over gaat, onder de foto zal ik een korte samenvatting geven ;)
(sorry voor de bewogen foto)


Nuno is een poolse jongen die samen met 7 volwassen mannen seizoensarbeid in Nederland gaat doen. Als die in Nederland aankomt is het totaal anders dan hij verwachte, de werkomstandigheden en het onderkomen zijn totaal anders dan hij verwachte. Nadat de mannen worden uitgebuit, geslagen en uitgescholden verzint Nuno een ontsnappingsplan, zouden ze kunnen ontsnappen?
(155 blz, 12+, geschreven door Nellie vermaat)

Voor iedereen die na het lezen nieuwsgierig is naar het boek, deze week nog breng ik hem weer terug na de bibliotheek dus kun je hem gaan reserveren ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten