vrijdag 10 mei 2013

doel 79 & 83

79. Leer skieen, schaatsen of skeeleren:

Nou iedereen, ik kan dus nu officieel schaatsen! Ik ben geen natuurtalent, zal ik ook nooit worden denk ik! Maar ik kom vooruit, niet hard, niet snel, niet sierlijk, maar ik kom wel vooruit.
En dit allemaal dankzij mijn lieve vriendinnetjes M & M =) Alleen wel jammer dat het ijs al weer een poos weg is, en het ook nog wel even duurt voor het terug komt hoop ik :)


83.   Ga naar 3 verschillende dierentuinen

Ik ben afgelopen week naar mijn "eerste" dierentuin geweest. Dierentuin Emmen, heb gelijk maar een abonnement genomen, kan ik lekker vaak heen :) Echt een mooie dierentuin, ziet er schoon, netjes en verzorgd uit. Ook de hokken zien er gewoon mooi en schoon uit. Verheug me nu al op het volgende bezoekje !

                                                    ( mini impressie van mijn dagje dierentuin)

1 opmerking:

  1. Hoi Zonnebloempje! Al een tijdje geleden dat we hier iets van jou gezien hebben... Gaat het wel goed? Kom je nog terug?

    BeantwoordenVerwijderen