woensdag 1 januari 2014

nieuwe behaalde doelen!

het was lang stil, maar ik ben er weer, still alive!
ik heb behoorlijk wat doelen behaald.

doel 10; Bezoek minstens 1 van de landen die hoog op je lijstje staan.
nou lieve iedereen ik ben naar Parijs geweest in de zomervakantie, een last minute die we een weekje van te voren pas hebben geboekt. Samen met vriendin M. genoten van Parijs. Louvre, eiffeltoren, notre dame, we hebben het allemaal gezien. Ik ben verliefd op deze prachtige stad, hopelijk kom ik er snel weer?!

doel 81; shop ergens waar je nog nooit hebt geshopt is hiermee ook deel behaald.


doel 11; maak je fotoboeken af!
jaja, tot nu toe ben ik helemaal bij, nee, ik lieg, ik was helemaal bij ;)
mijn boek van Lloret de mar is af,dus waarschijnlijk ga ik doel 11 wel een paar keer halen ;)

doel 18; streefgewicht halen

eindelijk, naar maanden, nee jaren knokken heb ik eindelijk mijn streef gewicht gehaald van 60 kilo, zo blij...nu zorgen dat het stabiel blijft en dan vasthouden....

doel 61; leer Bailey 2 trucjes.
Dit doel is absoluut behaald, Bailey en ik zijn naar honden school geweest, zit, voet, naast, hier, hij kan het nu allemaal, mijn kanjer ;)
nu moet zijn baasje alleen iets consequenter worden ;)







1 opmerking:

  1. Leuk om te zien dat je toch nog bezig bent,
    en helemaal super dat je wat doelen hebt mogen afstrepen!
    Succes verder!
    Liefs Kimberly

    BeantwoordenVerwijderen